Wanna Be Affs?

Kedže začínam s blogom  a nemám ešte veľmi návštevnosť lepšie povedané nemám ju vôbec. :D Chcela som aj na svojom blogu zaužívať Affs ako som to videla na veľa dievčenských blogoch. Tak ak budete mať záujem o spriatelenie naších blogov budem veľmi rada. Nižšie vám napíšem pravidlá a "formulár" a ak budete mať záujem prosím do komentára mi ho vypĺnte. :)

Pravidla: 

1.Pravidelná návšteva môjho blogu (min.3x za týždeň alebo tak ako ja tvoj)
2. Vždy keď navšíviš blog zanechaj komentár ale musí súvisieť
s témou článku.
3. Budeš ma mať v menu alebo v článku Affs zapísanú ako Martina a odkaz ma môj blog
Samozrejme to isté budem dodržiavať aj ja! :) 

Formulár:

1.Meno pod ktorým chceš byť zapísaná
2. Blog
3. O čom je tvoj blog? 
4.Budeš dodržiavať pravidlá? 



Tak to je asi všetko ohľadom Affs, budem fakt rada ak niekto z vás bude mať záujem. 
Zatiaľ pápá... :) 

-Martina