Ako sa to začalo?

Ahojte, asi ma ešte nepoznáte tak sa Vám v krátkosti predstavím. Moje meno je Martina (priezvisko nepodstatne aj keď v adrese blogu to už máte napísane :D) mám 13 rokov. Mala som už veľa blogov, no veľa lepšie povedané dosť. Posledný sa volal Thing1 & Thing2  on je však už zrušený/neplatný. Mala som ho s mojou kamarátkou Carly. Prečo sme ten blog zrušili nie je podstatné. Tak a teraz ja mám tento nový blog a neviem či aj Carly si urobí svoj "Polyvore" blog ale ak áno tak potom neskôr Vám tu dám link. :) 
Okay, a teraz sa už konečne presunieme ku tomuto blogu. Bude zameraný na Fashion, Beauty a všetko okolo tých takých dievčenských veciach. Chcem ešte dodať že tu horú lištu pod popisom blogu si absolutne nevšímajte to: Categories, Menu1, Menu2 ... ja kedže neviem veľmi robiť Layouty :( tak to neviem dať preč takže ani na to neklikajte, tvárme sa že to tam není. :D Tak a na záver už len toľko asi že sa tu cítte ako doma a dúfam žebudete častími návštevníkmi. :) 

A ešte niečo ohľadom Affs pre tie z Vás ktoré majú blogy a chceli by ste sa so mnou spriateliť napíšem osobitný článok. Pravdepodobne to bude hneď nasledujúci. :) 

PS: Keby ste boli zvedaví čo znamená MARHION tak to je: Martina + Fashion... :D 

-Martina