1 week before Christmas -Monday Winter Outfits

Ahojte,  dnes už po 3x ale no čo snažím sa byť aktívna. No tak rozmýšľala som že keď je už len týždeň pred Vianocami urobím takú sériu článkov týkajúcich sa Vianoc "1 week before Christmas-"  každý deň (od pondelka do nedele) pridám jeden príspevok. Každý bude ohľadom niečoho iného ale všetky sa budu týkať Vianoc. Budú tam patriť napríklad: vianočné nechty, outfity, pesničky, filmy, DIY a veľa ďalšieho. Tak na dnes som si vybrala Winter/Christmas Outfits. Urobila som ich na Polyvore, určite to každý poznáte. Dúfam že sa vám budú páčiť a že vás aspoň trošku inšpirujú. 


1. Tento je taký najšportovejší zo všetkých... 



2. Naopak zas najelegantnejší...



3. ...alá Panda Style 




4. Love Burgundy...tento je môj naj lebo milujem tú farbu a tú košeľu a mienim si ju objednať. Keď ju niekde nájdem. 


5. "Lazy" outfit... najpohodlnejší (?) 



Tak ako vidíte k jednotlivým outfitom som nevypisovala "básne" lebo podľa mňa to ani nie je potrebné. Všetko vidíte na obrázkoch. Páčil sa vám aspoň 1 outfit? Ak áno ktorý? Budem veľmi rada ak mi vašu odpoveď zanecháte v komentári. 

majte sa :) 

-Martina <3