10 Christmas DIY Decorations

Čawte, tak už zajtra sú konečne Vianoce. Ja viem už som otravná ale keď ja si nemôžem pomôcť. :( Dnes, tu pre Vás mám článok ohľadom ľahkej, vianočnej výzdoby ktorú si môžete urobiť aj vlastnoručne doma. Je to takzvané DIY- Do It Yourself (Urob To sám). Tak dúfam že sa Vám budu týchto 10 nápadov/tutoriálov páčiť a že ich aj vyskúšate. :) 

 1. Tučniaci z plastovej fľaše.


 2. Jahodový stromček. Na jednej strane škoda jahôd ale na druhej MŇAM! :D


 3. Táto vianočná guľa sa mi veľmi páči lebo ja taká neobyčajná. 



 4. Úplne ľahké papierové rukavice ako ozdoby na stromček ale celkom pekné a zaujímavé. Myslím že je to také ľahké že aj ja by som to zvládla. :D



 5. Vianočná hviezda 



 6. Papierový snehuliak... 



 7. Vianočný stromček z plastelíny...



 8. Zasa tučniaci ale taraz ako žiarovky...



 9. Zasa hviezda ale teraz drevená... 




10. A na koniec moje najobľúbenejšie a podľa mňa aj najkrajšie. Flitrované vianočné guľe ktoré sa už asi 2 týždne chystám urobiť ale nejak ešte vždy som sa k tomu nedostala. Možno na ďalší rok... :D 


A to je pre dnes všetko z mojich dekoratívnych nápadov pre vás. Zatiaľ sa majte a na zajtra mám pre Vás pripravené tak 2-3 články. :) Ahoyte...

-Martina