Christmas Nails

Ahojte, viem viem mala som tu celý týždeň pridávať tie 1 week before Christmas. Ale keď ja som nemala čas, potom som na to zabudla. Otrepané výhovorky ale pravdivé. Tak kedže už o necelé 2 dni budú Vianoce (!) v tej sérií už nebudem pokračovať lebo by som to nestihla. Ale aj tak Vám tu pridám článok ktorý som tam plánovala dať. Bude sa týkať Vianočných nechtov či už tutoriálov alebo inšpirácií. Tak poďme na to! :) 


TUTORILAS

1. Trblietavý vianočný stromček 

2. Svetielková reťaz (možno nie veľmi vianočný motív ale zimný určite, lebo neviem ako vy ale mi u nás doma máme každú zimu povešané tieto reťeze) 


3. Úprimne ja nemám poňatia čo je to za vetvičku, že ako sa to volá. :D Ak to niekto viete tak prosím napíšte mi to do komentára. Asi som trápna že to neviem :D 



4. Modré snehové vločky




5. Rudolf a sobíky


6. Červeno-strieborný vianočný stromček 


...ták a teraz sú na rade inšpirácie...


INSPIRATIONS

Teraz dve so Nórskym vzorom. Asi ten taký najtipickejší vzor Vianoc. 

1. Nórsky vzor takto...

2...alebo takto

3. Neviem ako sa to v originály volá tie lízatka ale vieto čo myslím. :)  


4. X-mas mix...

6. Zas tie vetvičky :D 


A to je pre dnes všetko. Tento článok bol len taká rýchlovečka ale aj tak dúfam že sa Vám páčil. Zajtra kedže sú prázdniny (Yupí) budem celý deň doma a určite pridám nejaký ten príspevok. Zatiaľ ešte neviem aký ale na to do zajtra určite prídem. Zatiaľ sa majte... :) 

-Martina